"Съвета ще обърнат внимание на ролята на обществените организации за създаване на обществен имидж и авторитет на българския учител и училището"- За какъв имидж иде реч, за какъв авторитет. Със своята политика всичките досегашни правителства включително и сегашното сринаха напълно имиджа и авторитета на българския учител. От момента на въвеждането на делегираните бюджети и разбирането на традиционно безработните маси / разбирайте роми /, че училището е зависимо от присъствието на техните деца образованието тръгна надолу. Сега учителите са принудени да ходят по къщите и бараките , да им се "молят" да изпратят децата си на училище. После записаните по този начин "мъртви души", не посещават училище и единствената санкция е да се спрат детските. НО ако се спрат детските , пишман родителя изобщо пък няма да го изпрати, и отново следват посещения и "молби" . Да не говорим че при посещенията най-много да ви посрещнат с кирка ,
... Четете нататък»
Цел на проекта:Да се подготвят педагогическите специалисти за работа с деца и ученици със специални образователни потребности и за предизвикателствата на включващото образование.Лектори са преподаватели от Нов български университет и от Великотърновския университет „Св. Св. Кирил и Методий".
Идеята за включване на децата със специални образователни потребности в обикновените училища може и да изглежда добре погледнато от страни , както и да демонстрира колко е "напредничава" образователната ни система но погледнато от вътре това не е така. Поставянето на такъв тип деца в стандартна класна стая обикновено ги травматизира вместо да ги интегрира. Причината за да не могат да се интегрират е защото тези деца не могат по никакъв начин равностойно на съучениците си да се включат в дейностите на класа. Включването им в групови дейности и отбори също е проблемно т.к отборът или групата
... Четете нататък»
От МОМН подготвят поредния абсурд. Средно образование да се завършва в 10 клас , а само част от учениците да останат да учат до 12 клас като подготовка за университетите. Според г-жа. Клисарова това ще намали броят на отпадналите ученици и ще подпомогне по ранното им професионално ориентиране.
Всъщност скритата истина от тази промяна е че по този начин много повече деца ще получат средно образование , което със сигурност няма да е толкова качествено като това когато децата учат до 12 клас. За сметка на това на хартия ще може да се отчете че нивото на образованието в страната се е повишило. Това разбира се ще е само на хартия но ще изглежда добре в докладите към Европейските ни "партньори" . Отделен е въпросът за какво ще се подготвят оставащите в училище след 10 клас след като делегираните бюджети принуждават всеки университет да приема наред без оглед на способностите на кандидат студента.Това само че е са
... Четете нататък»
Според БТА още от петък или най-късно от понеделник министерството ще се радва на нов заместник-министър. Той щял да отговаря за европейските програми/ зам.главен лапач/. На фона че планират през учебната 2013-14 година да бъдат закрити 15 училища, а 16 да бъдат преобразувани, назначението на нов заместник е направо кощунствено . Та издръжката на многоуважавания министър предполагаемо ще е повече от бюджета на тези 15 училища, който планират да закрият. Остава въпроса от кое има повече нужда от още един безделник или от 15 училища. Според г-жа Клесарова явно от безделника с цялата му прилежаща свита. Да
... Четете нататък»