Чрез ограмотяване и формиране на ключови компетентности да бъде улеснен по-нататъшният достъп на неграмотните и слабограмотни хора до общообразователна и професионална подготовка и съответно до по-конкурентно им участие на пазара на труда"
А каква е действителността всъщност? Проекта е поредният безсмислен опит на МОМН да отчете някаква дейност. Все пак е спечелен и има пари за усвояване ,а че ползата е нулева и има изключително деморализиращ ефект сред неграмотните е оставено на втори план и дори забравено. Как ще убедите някое дете от малцинствените групи че му е необходимо образование , като то гледа че неграмотната му майка ходи на училище и остави всичко и плащат. То за какво да ходи -някога и на него ще му плащат. Наглостта и на самите обучаеми е потресаваща , спомням си как стоях пред училище и една такава ученичка при влизането си в училище гледайки грамотната чистачката да работи и подхвърли &q
... Четете нататък»
Какво мислят хората за образователната система в България? Едва ли много хора с изключение на учителите си задават този въпрос. То и на никой не му пука за образователната система и за обучението и възпитанието на децата. От министерството на образованието само бълват всякакви измислени системи и стратегии копирани не знам откъде и изобщо неприложими в нашата страна. То те друго и не могат , все пак те са толкова отдалечени от училищата, че изобщо си нямат и идея от какво имат необходимост и учителите и учениците. За тях е важна статистиката - колко сме напреднали и колко по грамотна е станала Българската нация. Прословутото им външно оценяване /което даже имат и идея да направят основно за финансирането на училищата/ , е именно това- една статистика, при това нереална. Кой учител няма да покаже на учениците и ще злепостави училищет
... Четете нататък»